Μείον τέσσερα υποβρύχια για το Στόλο,που ...έμειναν από μπαταρίες!
Σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου αν υποβρύχια του Στόλου είχαν
ακινητοποιηθεί από την αστεία αιτία της λήξης ζωής των ...μπαταριών τους
,θα είχε ξεσπάσει σάλος. Στην Ελλάδα όμως όλα αντιμετωπίζονται με
...χαλαρότητα!
Απίστευτο αλλά αληθινό...
Τέσσερα υποβρύχια τύπου 209 επί της ουσίας δεν μπορούν να
χρησιμοποιηθούν γιατί οι μπαταρίες τους έχουν λήξει προ πολλού -εδώ και
τρία χρόνια- και κανείς από τους υπουργούς Εθνικής Άμυνας από το 2007
ακόμη όταν άρχισαν να “χτυπάνε καμπανάκια” δεν “τόλμησε” να δώσει λύση
στο ζήτημα!
Επικαλούμενοι τον επιχειρηματικό ανταγωνισμό εταιρειών που ασφαλώς
υπάρχει και χρησιμοποιώντας ως δικαιολογία την δαφανεία , ο ένας
υπουργός “κληρονομούσε” στον άλλο το ...μέγα πρόβλημα της υπαρκτής
ανάγκης αλλαγής των μπαταριών! Λογικά οι πολιτικές ηγεσίες που πέρασαν
όλα αυτά τα χρόνια θα έπρεπε να έχουν κόψει το "γόρδιο δέσμο" που πολλές
φορές προκαλούν οι ανταγωνισμοί των εταιρειών και να έχουν διατηρήσει
τα υποβρύχια σε άψογη επιχειρησιακή κατάσταση.
Οι άνθρωποι των υποβρυχίων έκαναν και κάνουν ότι μπορούν για να δώσουν
“ζωή” στα παλαιού τύπου υποβρύχια, αλλά θαύματα δεν μπορούν να γίνουν!
Το κόστος; Υπολογίζεται περίπου στα 10 εκατομμύρια ευρώ και για τα τέσσερα υποβρύχια.
Το πρόβλημα όμως δεν είναι αυτό. Η ουσία είναι ότι όλα αυτά τα χρόνια
ουδείς απ΄ όσους πρέπει να κινήσουν διαδικασίες , να πάρουν αποφάσεις
και κυρίως να δώσουν λύσεις ξεπερνώντας τα όποια προβλήματα υπάρχουν δεν
θέλει να “μπει στη φωτιά”! Είναι το γνωστό πρόβλημα για το οποίο συχνά
έχουμε γράψει, το σύνδρομο “άστο για τον επόμενο, μην μπλέξω”.
Το αστείο της υπόθεσης -αν μπορεί να υπάρχει αστεία πλευρά σε τέτοιες
υποθέσεις- είναι ότι ενώ έχουμε τρία ολοκαίνουργια 214 που δεν έχουμε
παραλάβει και τέσσερα 209 υποβρυχία που έχουν ακινητοποιηθεί ,σύνολο
επτά, έχουμε αρχίσει να συζητάμε υποτίθεται για νέα πλοία, έστω και με
την μορφή ενοικίασης!
Και βέβαια μέχρι πρόσφατα τουλάχιστον είχαμε δηλώσεις αποφασιστικότητας για "ανακήρυξη ΑΟΖ , εδώ και τώρα".
Η (μόνη) Λύσις
-
Μετά την "πολλοστή φορά φούσκα" του κοινοβουλευτισμού υπάρχει μεγάλη μερίδα
λαού που ακόμα δεν έχει καταλάβει την οικονομική λαίλαπα που έρχεται τους
επό...
Βιταμίνη Α – ιδιότητες και χρήσεις
-
Η βιταμίνη Α παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία μας, επηρεάζοντας […]
Artykuł Βιταμίνη Α – ιδιότητες και χρήσεις pochodzi z serwisu Troktiko -
online περιο...
ΠΟΛΥΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ...Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
-
Δημοκρατία στην χώρα δεν υπάρχει ,πάρτε παράδειγμα την εξεταστική επιτροπή
για τα τέμπη.Το 51τις εκατό αποτελούταν απο νεοδημοκράτες αποτέλεσμα ;;
έκλεισε...
Απίστευτα προηγμένη τεχνολογία στα Ομηρικά Έπη
-
*Τα Ομηρικά έπη, πριν απ’ όλα, δίδαξαν την Ελληνική γλώσσα, σε τέτοιο
μάλιστα σημείο εξοχότητας, ώστε να αποτελούν κορυφαία λογοτεχνικά
αριστουργήματα. Υπ...
ΜΟΝΟ Χ.A.: Για να ανήκει η Ελλάδα στους Έλληνες!
-
*Άρθρο από την εφημερίδα "Χρυσή Αυγή"*Μια εβδομάδα διήρκεσαν οι
πανηγυρισμοί μετ’ αλαλαγμών του λεγόμενου «δημοκρατικού» τόξου για τα
ποσοστά της Χρυσής...
Ο Ασσαντ στο πλευρό του Πούτιν
-
*«υπέρ της ειρήνης και του σεβασμού του στη διεθνή νομιμότητα»*
Ο πρόεδρος της Συρίας εκφράζει την «αλληλεγγύη» του προς τον Ρώσο πρόεδρο
Βλαντιμίρ Πούτιν...
Πως ο Κόκκινος Στρατός «ελευθέρωσε» την Πολωνία
-
Πρωτότυπος τίτλος: "Ο τρόμος του Κόκκινου Στρατού και της NKVD στα
πολωνικά εδάφη μεταξύ 1944-1945"
*Του MIROSŁAW GOLON (Przystanek Historia) / ΚΟ*
*[Μ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου