οι 4 ιπποτες της αποκαλυψης

Image and video hosting by TinyPic

Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Κράτος λωποδύτης

 

Απίστευτο και όμως αληθινό . Ο Στουρνάρας και ο Θεοχάρης, που ψάχνουν απελπισμένα για έσοδα, μου έστειλαν ένα μπουγιουρντί, και μου ζητάνε να πληρώσω 4000 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας, ενός αυτοκινήτου ηλικίας 42 ετών που όμως δεν υπάρχει και το οποίο δεν ήταν δικό μου.

Το εν λόγω αυτοκίνητο, ένα Χάμπερ της ROOTS κυκλοφόρησε το 1971. Το 1994, που με εξαπέστειλαν στον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας, οι Βενιζέλος-Χυτήρης-Αθανασάκης, (για να με ξεφορτωθούν), το πούλησα στον αδελφό μου Αντώνη. Το 2000 ο αδελφός μου προσβλήθηκε από καρκίνο και πέθανε τον Απρίλιο του 2001.Τα τέλη κυκλοφορίας του αυτοκινήτου όμως τα είχε πληρωμένα. Από το 2002 κανείς δεν ασχολήθηκε με αυτό.

Το αυτοκίνητο, όταν ήρθα για την κηδεία από τη Μόσχα όπου είχα μετατεθεί, δεν υπήρχε. Οι γείτονες μου είπαν ότι το είχε πάρει ο δήμος. Μπορεί όμως και να το έκλεψαν οι «ευπαθείς». Έκτοτε το ξέχασα. Μου το θύμισαν τώρα τα αρπακτικά της κυβέρνησης Κλεπτών και Λωποδυτών, που απειλούν ότι θα μου κατάσχουν μισθό και σπίτι για τέλη κυκλοφορίας 12 ετών, ενός αυτοκινήτου ηλικίας 42 ετών, που δεν βρίσκεται στην κατοχή μου από το 1995 και το οποίο κυριολεκτικά δεν υπάρχει από το 2001. Αλλά που να βρεις άκρη με αυτή την κυβέρνηση των τοκογλύφων. Ελπίζω τουλάχιστον να βρεθεί ένας δικαστής.

ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΤΖΑΡΑΣ

ΠΗΓΗ ΔΕΛΤΙΟ 11

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φιλικά ιστολόγια